Handelsbetingelser

  1. Hvem
    Du handler med VantagePoint.dk [CVR: 34 31 71 94, SnejNesotto Company Group]
    Du er kunde og har nu følgende rettigheder…

  2. Tilmelding
    Du tilmelder dig arrangementer hos VantagePoint.dk, ved at tilmelde dig via hjemmesiden.
    Du kan se i siden hvad den givne pris er for deltagelse på et specifikt kursus eller begivenhed.
    Offentlige kunder skal angive EAN-nummer ved “book” via hjemmesiden. (Gebyr: 125,- kr)

    Tilmelding til kurser og aktiviteter lukker 14 dag før afvikling, med mindre holdet er fyldt – så lukkes der før.
    Tilmelder du dig inden 14 dage på en “rest-plads” bortfalder din mulighed for at få penge tilbage ved afbud.

    14 dage for et arrangement modtager du en deltagerliste.

  3. Betaling
    Du kan kun deltage i begivenheder hos VantagePoints.dk hvis du har betalt for din deltagelse.
    Betaling foregår via bankoverførsel, og du har 14 dage til at betale – hvilket svarer til din fortrydelsesret.
    Kontonummer fremgår på din “booking – ordre” og når du har betalt modtager du en endelig bekræftelse på din deltagelse.

    Når du betaler skal du huske at opgive NAVN + ORDRENUMMER som du finder på din “bestilling”.
    Betalingen omfatter med mindre andet er oplyst kursusbeskrivelsen: kursusmaterialer, forplejning dvs. mad, kaffe, the, vand og frugt. Andre typer af materialer, f.eks. bøger eller maskiner som benyttes til behandlingen, kan typisk købes i forbindelse med kurset.

    Ved for sen betaling (efter 15 dage) risikerer du at blive placeret på venteliste til arrangementet.
    Din deltagelse er først endelig godkendt og accepteret når din betaling er modtaget og du har fået en mail omkring dette. Jo før du betaler, jo bedre er dine chancer for at holde din plads.

  4. Fortrydelsesret
    Du har 14 dages fortrydelsesret ved bestilling på hjemmesiden.
    I øvrigt har du tillige 14 dages betalingsfrist, hvilket betyder at dette er samme frist.
    De 14 dage tæller fra du har “udført” din booking og du har modtaget en ordrebekræftelse.
    I denne fremgår kontonummer til indbetaling.

  5. Afbestilling
    Afbestilling af deltagelse i begivenheder hos VantagePoint.dk skal gøres SKRIFTLIGT
    via mail til “kursus@VantagePoint.dk”, mrk. “afbud” + dit navn + orde nummer.
    Du modtager en mail som bekræftelse på dit afbud og evt. refusion af betaling jvf herunder:

    Ved afbestilling beregnes følgende gebyrer:
    3.1> Afbestilling efter 14 dages fortrydelsesret, og tidligere end 60 dage før arrangement:
    = fuld refusion, – minus 500,- kr. i administrationsgebyr.
    3.2> Afbestilling efter 14 dages fortrydelsesret, og mellem 30 og 60 dage før arrangement:
    = 50% refusion af det indbetalte beløb.
    3.3> Afbestilling efter 14 dages fortrydelsesret og mindre end 30 dage før arrangement:
    = mulighed for refusion bortfalder. (0,- kr)

    Tilmelding til arrangement (dvs. kursus, uddannelse eller andet) er bindende og din indbetaling kan ikke refunderes hvis du bliver syg, eller på anden måde ikke kan deltage. Du er dog velkommen til at overdrage din plads til en anden deltager. Dette aftales med VantagePoint.dk

  6. Aflysning
    Hvis et kursus må aflyses refunderes det indbetalte beløb.
    Vantagepoint.dk har ret til at aflyse eller flytte en begivenhed, hvis der ikke er tiltrækkelig med tilmeldinger.
    Hvis et arrangement må flyttes, f.eks. på grund af sygdom hos underviseren, og du ikke har mulighed for at deltage på den dato kurset flyttes til, kan du få dine penge tilbage. Hvis du har accepteret den nye dato, gælder reglerne for afbestilling.

  7. Ansvar
    Ingen undervisere, konsulenter eller VantagePoint.dk som arrangør, kan på nogen både bringes til ansvar overfor behandlinger, råd, eller andet som gives videre til dine kunder – efter du har deltager i et arrangement.

  8. Forbehold
    Vi tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt force majeure lignende forhold.

  9. Priser
    Alle priser er angivet i danske kroner. (DKK)

  10. Kursusbevis
    Alle kursister får et kursusbevis for gennemførelse af arrangementet.

  11. Moms
    Nogle priser på hjemmesiden er inklusiv moms og andre er eksklusiv moms.
    Dette afhænger af, om du deltager som led i faglig udvikling eller som privat person.
    Prisen fremgår via hjemmesiden og når du udfører din ordre kan du se den givne moms.

  12. GDPR
    VantagePoint.dk gemmer dine oplysninger – navn, adresse, telefonnummer, e-mail, tilmelding til arrangement samt betalinger heraf. VantagePoint.dk bruger dine oplysninger til at sikre, at du får informationer om deltagelse på den begivenhed du har tilmeldt dig. VantagePoint.dk benytter tillige dine kontakt oplysninger, hvis der skulle opstå uforudsete problemer i forhold til det arrangement du har bestilt plads på. Det kan være ændring i dato, aflysning eller anden form ændring.

    Hvis du tilmelder dig nyhedsbrevet vil du også modtage tilbud/nyheder om andre kurser eller arrangementer med mindre du meddeler os at du ikke ønsker at modtage dette. Dette kan du selv af/tilmelde via din konto.
    Vi videregiver eller videresælger ikke dine oplysninger til tredje part.

    Der udsendes en deltagerliste til andre som har tilmeldt sig samme hold.
    Her benyttes dit navn (fornavn/efternavn) + by.

    Når du er oprettet som “bruger”/deltager via hjemmesiden har du følgende rettigheder:
    1. Du har ret til at få indsigt i, hvilke personoplysninger vi behandler om dig, med hvilke formålvi behandler oplysningerne, og om vi videregiver personoplysningerne til andre.
    2. Du har ret til at få berigtiget urigtige personoplysninger om dig.
    3. Du har i visse tilfælde ret til at få slettet visse af dine personoplysninger.
    4. Du har i visse tilfælde ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger, sådan at vi kun opbevarer dine personoplysninger i en given periode.
    5. Du har ret til såkaldt dataportabilitet af de personoplysninger, du har afgivet til os, for så vidt angår de personoplysninger, som vi har indsamlet på baggrund af dit samtykke, eller fordi vi skal bruge personoplysningerne til opfyldelse af en kontrakt med dig.
    6. Såfremt vi har indhentet dit samtykke til en del af vores behandling af dinepersonoplysninger, har du til enhver tid ret til at tilbagekalde dit samtykke, hvorefter personoplysningerne indsamlet på baggrund af dit samtykke vil blive slettet. Hvis du ønsker at gøre brug af dine rettigheder som beskrevet ovenfor, skal du henvende dig på den e-mail, der står i brevhovedet. Vi bestræber os på at gøre alt for at imødekomme dine ønsker vedrørende vores behandling af personoplysninger. hvis du på trods heraf ønsker at klage, kan dette ske til Datatilsynet(www.datatilsynet.dk).